Sessió 2: PLE- Entorn Personal d'Aprenentatge (02/10/2020)

Avui, ha sigut la primera classe presencial de TIC. Aquesta, l'hem iniciat amb l'ajuda d'una pàgina web anomenada Wooclap, la qual no sabia ni que existia. Amb la utilització d'aquesta pàgina web he estat capaç de conèixer més la personalitat dels que seran els meus companys durant els propers quatre anys, si tot va bé. Això ha estat així, ja que l'exercici que hem pogut duu a terme consistia a escriure de manera anònima tres adjectius amb els quals ens descriuríem personalment.

Més tard, he pogut descobrir el que és l'anomenat PLE (Personal Learning Environment). La realització d'aquest exercici, relacionat amb el meu PLE personal, m'ha servit per a poder descobrir que hi ha eines, les quals no tenia present i que utilitzo per aprendre. Un exemple d'aquestes podria ser la meva família, perquè aquesta des del primer moment que vaig ser conscient em van ensenyar tant el que és correcte com el que no ho és. D'altra banda, hi ha eines que els meus companys han dit, que m'han ajudat a comprendre que no som conscients del que arribem a aprendre amb les xarxes socials i a la nostra vida quotidiana, amb els amics.

La classe d'avui ha finalitzat amb l'ordenació del nostre PLE segons tres criteris; "acceso a la información", "creación de la información" i "PLNrelación con otros". El darrere exercici de la classe, m'ha servit per adonar-me que la majoria d'eines que utilitzo per aprendre, estant situades alhora als tres criteris que hem tingut a l'hora de classificar aquestes eines.

Sens dubte, aquest probablement serà un dels exercicis que utilitzaré al meu futur laboral.

A continuació, adjunto una fotografia del meu PLE i la seva classificació:




Nàdia Casals i Cordones (MEP-A1)




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SESSIÓ 12: Models d'aprenentatge innovació educativa escoles innovadores- L'últim repte

Sessió 6: El llenguatge publicitari (20/10/2020)