SESSIÓ 12: Models d'aprenentatge innovació educativa escoles innovadores- L'últim repte

Al llarg de la sessió hi va haver diverses temes que em van cridar l'atenció.

Una d'aquestes temes va va ser el joc "The final countdown" que vam fer col·laborant. Aquest es fa amb l'ajuda dels companys, és a dir, que és un joc cooperatiu en el qual havíem de comptar fins el número vint en tres idiomes (català, castellà i anglès) sense haver estat interromput per altres companys.

La segona activitat va ser la reflexió que vam fer referent a l'ensenyament. Aquesta tractava d'utilitzar la motivació i captar l'atenció de l'alumne per tal que aquest segueixi la classe en tot moment. També vam dir que la curiositat és un element a tenir en compte referent a un bon aprenentatge.

Per últim, en Xavier ens va introduir el treball que hauríem de fer en grup. I vaig pensar "Un altre treball" perquè ja teníem el de la cacera del tresor, però llavors vaig ser conscient que m'he de començar a organitzar pel que fa als treballs es tracta, perquè tinc altres matèries les quals tenim molts de treballs.

Però crec que tot és qüestió d'organització o si més no, fer feina cada dia de les diverses assignatures perquè si no s'acumularà la feina i la presentació de les tasques de les matèries.

En definitiva, aquesta classe número 12 m'ha ajudat a desconnectar una estona de la quantitat de feina que hem de presentar, i aquesta desconnexió, de tant en tant s'agreix.

Nàdia Casals i Cordones (MEP-A1)


(JOC THE FINAL COUNTDOWN)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sessió 2: PLE- Entorn Personal d'Aprenentatge (02/10/2020)

Sessió 6: El llenguatge publicitari (20/10/2020)