Sessió 3: Llenguatge audiovisual i multimèdia (06/10/2020)

Al llarg de la sessió número 3 vaig ser capaç d'experimentar els diversos impactes que han causat les tecnologies a la nostra societat. Amb això m'estic referint que antigament, les tecnologies no eren ni la meitat d'útils que ho són actualment.

Aquesta classe em va fer adonar-me'n de la dependència que la nostra la societat té vers les tecnologies. Dic això ja que, avui en dia, quan els nens arriben a casa, el primer que volen fer és està una bona estona amb qualsevol aparell electrònic en comptes de jugar o de berenar. I tot això ve causat per una dependència, la qual és cada vegada més gran, cap a les tecnologies.

Sí que bé és cert que la tecnologia té una cara dolenta, la qual des del meu punt de vista és l'esmentada anteriorment, aquesta també té una part bona, la qual és l'ajuda que proporciona a diversos professionals com podrien ser; els professors, informàtics, els treballadors de qualsevol empresa que es pugui permetre teletreballar, etc.
A més, per culpa de la situació de crisi que estem vivint, les tecnologies són encara més beneficioses perquè ens estan ajudant a millorar el nostre dia a dia.

Els últims 20-25 minuts de la quarta sessió d'aquesta assignatura em van semblar veritablement interessants perquè vam dur a terme una activitat amb el grup reduït en el qual cadascú en forma part. En el meu cas, sóc A1. El que l'activitat pretenia fer era fer-nos veure que no sempre tot és el sembla. Considero que aquest era l'objectiu de l'activitat, ja que cada integrant del grup havia d'escollir una imatge a partir de la qual es poguessin veure trets de la nostra personalitat o 3 sentiments que la imatge escollida ens transmetia. Una vegada havíem escollit la imatge tocava compartir-la i deixar que la resta de membres del grup diguessin la paraula que els suggeria la nostra imatge.
Un cop la gent havia acabat de dir les seves paraules, només faltava penjar la imatge i les paraules a l'enllaç del padlet que en Xavier ens va facilitar.


Nàdia Casals i Cordones (MEP-A1)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SESSIÓ 12: Models d'aprenentatge innovació educativa escoles innovadores- L'últim repte

Sessió 2: PLE- Entorn Personal d'Aprenentatge (02/10/2020)

Sessió 6: El llenguatge publicitari (20/10/2020)