Acabem el Bloc 1 (27/10/2020)


Només entrar a la sessió, el simple fet que hi hagués una 'ruleta' de diferents colors a la pantalla, m'ha cridat l'atenció. Per això crec que pot ser un element que utilitzi a les meves classes. Aquesta "ruleta'' la podem trobar a la web Classtools.net.
Al llarg de la sessió hem estat comentant els anuncis relacionats amb la COVID-19 que vam escollir per tal d'explica'l als companys.
Un tema molt parlat durant el transcurs de la sessió ha estat la idea de jugar amb els sentiments de la població per tal d'aconseguir que aquesta comprem el seu producte. És a dir, actualment estem en temps i la publicitat s'està aprofitant de la situació per a vendre.
Un exemple d'això seria l'anunci ''D'Orange''. Aquest el van fer amb la finalitat d'aconseguir clients. El que significa que l'objectiu principal era que la gent s'apuntés a la seva campanya, ho feia a partir de patrocinar la seva companyia telefònica. Tot això que estic dient es pot correvorar perquè al llarg de l'anunci es veu com les persones protagonistes d'aquest, no es poden veure físicament, en canvi sí que ho poden fer de manera virtual (a través d'una pantalla), fet aconseguit gràcies a les tecnologies.

Per acabar l'última entrada relacionada amb el primer bloc m'agradaria parlar d'un últim anunci, el qual no sabia ni que existia, que realment em va sorprendre.
Aquest anunci és el d'una polsera dispensadora de gel hidroalcohòlic. Aquest anunci també s'aprofita de l'actual situació (la COVID-19), amb la diferència que aquest producte pot acabar fent la vida molt més fàcil a la majoria de la població. Considero que això és així perquè si algú no s'enrecorda mai de dur gel hidroalcohòlic amb ell, doncs es deixa la polsera posada i només se la treu per a tornar-la a emplenar i ja té un problema menys.


A continuació adjunto l'enllaç que porta a un article relacionat amb la polsera hidroalcohòlica:
https://www.timeout.es/barcelona/es/noticias/asi-es-la-primera-pulsera-que-dispensa-gel-hidroalcoholico-de-manos-070920

Nàdia Casals i Cordones (MEP-A1)



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SESSIÓ 12: Models d'aprenentatge innovació educativa escoles innovadores- L'últim repte

Sessió 2: PLE- Entorn Personal d'Aprenentatge (02/10/2020)

Sessió 6: El llenguatge publicitari (20/10/2020)