SESSIÓ 8: SCRATCH (3/10/20)

Només entra a la sessió relacionada amb l'Scratch i veure el nom d'aquest programa a la pantalla, em va venir nostàlgia.

Nostàlgia perquè al llarg de primària ja en vaig fer ús d'aquesta eina la qual em va ser molt útil a l'hora de fer sortir la meva imaginació. Recordo que feia ús d'aquesta eina durant les classes d'informàtica i era una eina molt divertida i interactiva a l'hora de poder interactuar amb els companys i poder ser capaços de deixar anar la nostra imaginació.

Una vegada va acabar aquest sentiment de nostàlgia vaig poder saber el què l'Edu volia que fessin amb aquest programa (SCRATCH). L'objectiu és fer u projecte en el qual agafis una imatge i la retallis per tal que el què aparegui en aquesta sigui un dels personatges que sortiran al teu projecte d'Scratch.

Per donar per acabada la sessió, l'Eduard ens va posar uns quants reptes per tal d'acabar sàpiguen més coses sobre l'Scratch. Un dels reptes que em va semblar més interessant va ser que un gat de color taronja el qual era el personatge que estava utilitzant hagués de dibuixar amb un bolígraf una línia recta. Però una vegada ja tenia dominat com fer una línia em vaig marcar l'objectiu de fer un quadrat. Amb aquest petit objectiu que em proposa fer vaig poder aprendre el què era un bucle.

Nàdia Casals i Cordones (MEP A1)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SESSIÓ 12: Models d'aprenentatge innovació educativa escoles innovadores- L'últim repte

Sessió 2: PLE- Entorn Personal d'Aprenentatge (02/10/2020)

Sessió 6: El llenguatge publicitari (20/10/2020)