SESSIó 14: Models d'aprenentatge, innovació educativa i escoles innovadores (11/12/2020)

A la sessió d'avui m'he sentit estressada. Perquè al grup d'experts del tema A, ens ha costat ser capaços de torbar i seleccionar la informació corresponent referent a la metodologia TPACK.

Mentre estàvem fent la sessió d'experts hem creat un drive per a fer una correcta posada en comú de la informació i així tots poder-ho tenir a l'abast. El fet de no haver pogut acabar la cerca i síntesi d'informació durant l'hora de classe m'ha fet sentir com he dit abans estressada. Però una vegada ens hem repartit les parts del treball que quedaven per buscar amb el grup d'experts m'he sentit millor perquè d'aquesta manera no ens hem de preocupar de quedar per a fer cerca d'informació i no tots els membres buscaran informació sobre una mateixa cosa. És a dir, que d'aquesta manera serem capaços d'aprofitar el temps i de fer més feina, ja que les tasques estan distribuïdes.

Una vegada m'he posat a fer la part que em pertoca del treball, m'he sentit bé perquè tot i que no he estat capaç de trobar tota la informació a la xarxa, he pogut aprendre molt més sobre el tema que vaig escollir: Models que analitzen l'ús de les TIC/TAC/TEP en l'aprenentatge.

A continuació adjunto una de les imatges que hem trobat amb el grup d'experts en relació amb la metodologia TPACK.


Nàdia Casals i Cordones (MEP-A1)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SESSIÓ 12: Models d'aprenentatge innovació educativa escoles innovadores- L'últim repte

Sessió 2: PLE- Entorn Personal d'Aprenentatge (02/10/2020)

Sessió 6: El llenguatge publicitari (20/10/2020)