SESSIÓ 15: 18/12/2020

Avui m'he sentit molt bé, ja que encara que hàgim de fer un treball, hem tingut l'oportunitat de posar-nos al dia amb la informació dels temes de cada grup d'experts.

Quan m'he reunit amb el grup base m'he sentit encara millor perquè he sigut capaç d'explicar-li's a la resta de companys el que vam estar treballant amb el meu grup d'experts.

Quant a feina hem avançat el que faríem referent a la infografia; hem escollit i la plantilla i l'hem compartit amb tots els membres del grup base.


Per acabar, la posada en comú d'informació, abans de tornar a la sala principal hem decidit quedar aquest cap de setmana per avançar el què és la infografia.


Com a aspecte important que ha captat la meva atenció està el fet del canvi de data d'entrega del projecte. Tot i que la infografia segueix essent pel dia 22, el vídeo ha passat a ser pel dia 27 de desembre, fet que personalment em facilita les coses perquè així disposo de més temps per fer les tasques.


Nàdia Casals i Cordones (MEP-A1)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SESSIÓ 12: Models d'aprenentatge innovació educativa escoles innovadores- L'últim repte

Sessió 2: PLE- Entorn Personal d'Aprenentatge (02/10/2020)

Sessió 6: El llenguatge publicitari (20/10/2020)